Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει για 16η συνεχή χρονιά τον πλέον καταξιωμένο θεσμό στην ελληνική αγορά, μέσα από μία διεθνώς αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση αλλά και για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διαγωνισμό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το ΕΙΕΠ στο τηλ. 210 3001023 (Αναστασία Γεωργοπούλου – Συντονιστής Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών & Operations Executive ΕΙΕΠ), email anastasia.georgopoulou@customerservice.gr.

Για τεχνικά θέματα που αφορούν στην πλατφόρμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο email: support@mymainsys.zendesk.com

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής υποψηφιότητας και συμπλήρωσης ερωτηματολογίων: Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2025 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΒΡΑΒΕΙΩΝ

11. Καλύτερη Ψηφιακή Εμπειρία Πελάτη – Best Online Customer Experience

Περιγραφή Βραβείου

Βραβεύεται η Αριστεία στην παροχή ψηφιακής εμπειρίας στον πελάτη, μέσα από κάθε είδους διαδικτυακά ή ψηφιακά μέσα. Ψηφιακή εμπειρία ορίζεται το σύνολο των αλληλεπιδράσεων του πελάτη με τον οργανισμό κατά την πλοήγηση, εξυπηρέτηση, αυτοεξυπηρέτηση, επικοινωνία ή αγορά προϊόντων και υπηρεσιών μέσω ψηφιακών καναλιών (όπως ιστοσελίδα, mobile εφαρμογές, live chat, email, social media, πλατφόρμες self-service κ.ά.).

Κριτήρια όπως η ευκολία χρήσης, η συνέπεια και ολοκλήρωση διαύλων, η καινοτομία, η προσωποποίηση, η συναισθηματική σύνδεση με τον πελάτη, η αξιοποίηση τεχνολογιών και δεδομένων, και η διαρκής βελτίωση, είναι βασικά συστατικά της εξαιρετικής ψηφιακής εμπειρίας που εξετάζεται.