Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει για 15η συνεχή χρονιά τον πλέον καταξιωμένο θεσμό στην ελληνική αγορά, μέσα από μία διεθνώς αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση αλλά και για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διαγωνισμό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το ΕΙΕΠ στο τηλ. 210 6686373 (Αναστασία Γεωργοπούλου – Συντονιστής Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών & Operations Executive ΕΙΕΠ), email anastasia.georgopoulou@customerservice.gr.
Για τεχνικά θέματα που αφορούν στην πλατφόρμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τεχνικό τμήμα στο email: support@mymainsys.zendesk.com
Η υποβολή υποψηφιοτήτων για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2024 έχει ολοκληρωθεί.
Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Α' φάσης Αξιολόγησης Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΒΡΑΒΕΙΩΝ
4. Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη
Best Omni-Channel Customer Service
Περιγραφή Βραβείου
Βραβεύονται συγκεκριμένα συστήματα που περιλαμβάνουν τη χρήση πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας/ διαύλων για την Εξυπηρέτηση Πελατών με σκοπό την παροχή εναλλακτικών για την ικανοποίηση των αναγκών και προτιμήσεων επικοινωνίας των πελατών και την παροχή μιας ενιαίας και αδιάλειπτης (seamless) εμπειρίας για τον πελάτη.
Αντικείμενο βράβευσης: Σύστημα
Συστήματα που συνίστανται στο συνδυασμό περισσότερων από ένα καναλιών εξυπηρέτησης πελατών (π.χ. ενότητα/ integration προσωπικής εξυπηρέτησης στο κατάστημα, Συχνών Ερωτήσεων FAQs σε ιστότοπο και live chat ή αλληλεπίδραση με πελάτες μέσω social media).