7. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς
Customer Call Center of the year
Περιγραφή Βραβείου
Βραβεύεται η Αριστεία στην μαζική Εξυπηρέτηση Πελατών που παρέχεται από οργανωμένο κέντρο εξυπηρέτησης εταιρίας. Ως Αριστεία στην μαζική Εξυπηρέτηση Πελατών χαρακτηρίζεται η διαρκής ανοιχτή και αμφίδρομη επικοινωνία με τον πελάτη, η ευαισθησία στη διαχείριση δεδομένων και η δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών για τον πελάτη που υπερβαίνουν τις προσδοκίες του.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΠΡΟΦΙΛ ΟΜΑΔΑΣ
Το κείμενο αυτό δε βαθμολογείται και μπορεί να δημοσιευτεί.
Παρακαλώ περιγράψτε συνοπτικά το Προφίλ της Ομάδας, ακολουθώντας τη δομή που περιγράφεται παρακάτω.
Σύντομη επισκόπηση της Εξέλιξης της Ομάδας
- Ποια είναι η μέχρι τώρα διαδρομή της Ομάδας στο πλαίσιο του Οργανισμού;
- Κομβικά σημεία στην εξέλιξη της Ομάδας.
Σκοπός και Καθήκοντα Ομάδας
- Ποιος είναι ο σκοπός ή η αποστολή της Ομάδας;
- Ποια είναι τα κύρια καθήκοντά της;
Μέλη της Ομάδας
- Πόσα είναι τα μέλη της Ομάδας;
- Πώς είναι δομημένη η ομάδα;
Ιδιαιτερότητα της Ομάδας
- Τι κάνει αυτή την Ομάδα να ξεχωρίζει από άλλες Ομάδες με παρεμφερή δραστηριότητα μέσα στον ίδιο Οργανισμό ή στον κλάδο γενικότερα;
(Σύνολο περιγραφής: έως 350 λέξεις)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
Παρακαλώ τεκμηριώστε αναλυτικά την υποψηφιότητα, ακολουθώντας τη δομή που περιγράφεται παρακάτω.
2α: Παρουσίαση
(Α) Δραστηριότητες και Στελέχωση του Κέντρου (έως 400 λέξεις)
- Ποιες είναι οι κύριες δραστηριότητες του Κέντρου;
- Πώς επιλέγονται και αξιολογούνται τα μέλη της Ομάδας;
- Ποιες είναι οι γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες της Ομάδας όσον αφορά στην Εξυπηρέτηση Πελατών;
- Ποιοι είναι οι κύριοι ρόλοι των μελών της Ομάδας;
(Β) Δημιουργία Γνώσης, Μάθηση, Εκπαίδευση και Ανάπτυξη (έως 400 λέξεις)
- Πώς επικοινωνούν τα μέλη της Ομάδας μεταξύ τους και το Κέντρο με τον Οργανισμό;
- Πώς η Ομάδα εκπαιδεύεται και αναπτύσσεται;
- Πώς η νέα γνώση που προκύπτει διαχέεται στην Ομάδα;
- Πώς μέλη της Ομάδας συμβάλλουν στην ανάπτυξη άλλων μελών της μέσω τυπικών ή άτυπων διαδικασιών mentoring/ coaching;
- Πώς η Ομάδα αυτοβελτιώνεται και μαθαίνει;
- Πώς συνεισφέρει η Ομάδα στην εξέλιξη και αειφόρο ανάπτυξη του Οργανισμού;
(Γ) Τεχνολογία και Υποδομές στην Υπηρεσία της Ομάδας (έως 400 λέξεις)
- Ποιες είναι οι υποδομές που στηρίζουν το έργο της Ομάδας;
- Ποιες τεχνολογίες χρησιμοποιεί η Ομάδα;
- Πώς εκπαιδεύονται τα μέλη της Ομάδας στην αξιοποίηση των τεχνολογικών υποδομών;
- Πώς συνεισφέρει η τεχνολογία στην ικανοποίηση του εξωτερικού και εσωτερικού πελάτη;
(Δ) Φιλοσοφία, Καινοτομία και Εξυπηρέτηση Πελάτη (έως 400 λέξεις)
- Ποια είναι η φιλοσοφία του Κέντρου για την Εξυπηρέτηση Πελάτη και πώς συνδέεται με τη φιλοσοφία του Οργανισμού;
- Ποιες καινοτομίες εισάγει το Κέντρο για τη βελτίωση της Εξυπηρέτησης Πελατών και πώς αυτές διαχέονται στον Οργανισμό;
- Ποιες νέες εμπειρίες δημιουργεί η Ομάδα για τον πελάτη;
2β: Αποτίμηση
(Ε) Υπηρεσία (έως 300 λέξεις)
- Ποια ήταν η συνεισφορά του Κέντρου στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών ή/και της εμπειρίας του πελάτη;
- Ποιες επίσημες πιστοποιήσεις διαθέτει το Κέντρο;
(ΣΤ) Ωφέλεια – Λειτουργία (έως 400 λέξεις)
- Ποια ήταν η συνεισφορά του Κέντρου στην ωφέλεια του οργανισμού (π.χ. συνεισφορά στην κερδοφορία, τα οικονομικά μεγέθη, ή άλλους στρατηγικούς στόχους, βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας του Οργανισμού);
(Ζ) Ανάπτυξη (έως 300 λέξεις)
- Ποια ήταν η συνεισφορά του Κέντρου στην αειφόρο ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα του οργανισμού;
(Η) Κοινωνία (έως 300 λέξεις)
- Ποια ήταν η συνεισφορά του Κέντρου στην κοινωνία συνολικά;