9. Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο
Best Outsourcing Partnership

Περιγραφή Βραβείου

Βραβεύεται η Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Αυτή η κατηγορία αφορά επιτυχημένες συνεργασίες μεταξύ οργανισμών και εξωτερικών συνεργατών στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Οι υποψήφιοι πρέπει να μπορούν να αποδείξουν πώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχει επωφεληθεί τόσο ο οργανισμός, όσο και ο εξωτερικός συνεργάτης, αλλά έχει βελτιωθεί και η ποιότητα στην εμπειρία του πελάτη. 

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΠΡΟΦΙΛ ΟΜΑΔΑΣ

Το κείμενο αυτό δε βαθμολογείται και μπορεί να δημοσιευτεί.

Παρακαλώ περιγράψτε συνοπτικά το Προφίλ της Ομάδας, ακολουθώντας τη δομή που περιγράφεται παρακάτω.

 

Σύντομη επισκόπηση της Εξέλιξης της Συνεργασίας

  • Ποια είναι η μέχρι τώρα διαδρομή της συνεργασίας;
  • Κομβικά σημεία στην εξέλιξη της συνεργασία

 

Σκοπός και Καθήκοντα Ομάδων

  • Ποιος είναι ο σκοπός της συνεργασίας;
  • Ποια είναι τα κύρια καθήκοντά της κάθε ομάδας (Ομάδα Οργανισμού και Ομάδα Εξωτερικού Συνεργάτη);

 

Μέλη της Ομάδας

  • Πόσα είναι τα μέλη των δύο Ομάδων;
  • Ποια τμήματα/ θέσεις υπευθύνων από τον Οργανισμό και τον Εξωτερικό Συνεργάτη συμμετέχουν στη συνεργασία;

 

 Ιδιαιτερότητα της Ομάδας

  • Τι κάνει αυτή τη συνεργασία να ξεχωρίζει;

(Σύνολο περιγραφής: έως 350 λέξεις)

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Παρακαλώ τεκμηριώστε αναλυτικά την υποψηφιότητα, ακολουθώντας τη δομή που περιγράφεται παρακάτω.

 

2α: Παρουσίαση

(Α) Γνώσεις, Ικανότητες, Ρόλοι και Δραστηριότητες (έως 400 λέξεις)

  •  Ποιες είναι οι γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες των Ομάδων (Ομάδα Οργανισμού και Ομάδα Εξωτερικού Συνεργάτη) όσον αφορά στην Εξυπηρέτηση Πελατών;
  •  Ποιοι είναι οι κύριοι ρόλοι των μελών των δύο Ομάδων;
  •  Ποιες είναι οι κύριες δραστηριότητες των δύο Ομάδων;
  • Πώς επιλέγονται και αξιολογούνται τα μέλη των δύο Ομάδων; 

 

(Β) Δημιουργία Γνώσης, Μάθηση, Εκπαίδευση και Ανάπτυξη (έως 400 λέξεις)

  • Πώς επικοινωνούν οι δύο Ομάδες; 
  • Πώς η κάθε Ομάδα εκπαιδεύεται και αναπτύσσεται;
  • Πώς η νέα γνώση που προκύπτει στη μία Ομάδα μεταφέρεται στην άλλη Ομάδα; 
  • Ποιες είναι οι γνώσεις, δεξιότητες και αξίες που καλλιεργούνται μέσω της συνεργασίας αυτής;

 

(Γ) Φιλοσοφία, Καινοτομία και Εξυπηρέτηση Πελάτη (έως 400 λέξεις)

  • Ποια είναι η φιλοσοφία της Ομάδας του Οργανισμού για την Εξυπηρέτηση Πελάτη και πώς συνδέεται με τη φιλοσοφία της Ομάδας του Εξωτερικού Συνεργάτη;
  • Ποιες καινοτομίες εισάγει η συνεργασία αυτή για τη βελτίωση της Εξυπηρέτησης Πελατών;
  •  Ποιες νέες εμπειρίες δημιουργεί η συνεργασία αυτή για τον πελάτη; 

 

2β: Αποτίμηση

(Δ) Υπηρεσία (έως 300 λέξεις)

  •  Ποια ήταν η συνεισφορά της συνεργασίας αυτής στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών ή/και της εμπειρίας του πελάτη; 

 

(Ε) Ωφέλεια – Λειτουργία (Οργανισμού) (έως 300 λέξεις)

  • Ποια ήταν η συνεισφορά της συνεργασίας αυτής στην ωφέλεια του οργανισμού (π.χ. συνεισφορά στην κερδοφορία, τα οικονομικά μεγέθη, ή άλλους στρατηγικούς στόχους, βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας του Οργανισμού);

 

(ΣΤ) Ωφέλεια – Λειτουργία (Εξωτερικού συνεργάτη) (έως 300 λέξεις)

  •  Ποια ήταν η συνεισφορά της συνεργασίας αυτής στην ωφέλεια του εξωτερικού συνεργάτη (π.χ. συνεισφορά στην κερδοφορία, τα οικονομικά μεγέθη, ή άλλους στρατηγικούς στόχους, βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας του Οργανισμού);

 

(Ζ) Ανάπτυξη (Οργανισμού) (έως 300 λέξεις)

  •  Ποια ήταν η συνεισφορά της συνεργασίας αυτής στην αειφόρο ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα του οργανισμού;

 

(Η) Ανάπτυξη (Εξωτερικού συνεργάτη) (έως 300 λέξεις)

  •  Ποια ήταν η συνεισφορά της συνεργασίας αυτής στην αειφόρο ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα του εξωτερικού συνεργάτη;

 

(Θ) Κοινωνία (έως 300 λέξεις)

  • Ποια ήταν η συνεισφορά της συνεργασίας αυτής στην κοινωνία συνολικά;
Κατεβάστε το PDF